Hyggegaming og træning på Roskilde Kro maj

Søndag den 5. maj 2019 kl. 14.00-17.00
Roskilde Kro, Engelundsvej 7C, 2620 Albertslund

Vi starter en halv time tidligere end normlt. Tre timer med hygge og gaming samt salg af sodavand, chips og chokoladebarer til rimelige priser.

Vi forsøger denne gang med træning i CS:GO på 1. sal.

Stemning fra hyggegarming september 2018. Foto: Claus Agerskov.
Stemning fra hyggegarming september 2018. Foto: Claus Agerskov.

Det er gratis første gang og for medlemmer. Så tag gerne en ven med.

Husk følgende:

Vi ser gerne, at forældre bliver og deltager - gerne med egen pc.

Giv gerne besked om du deltager til formand Claus 'Oksegrav' Agerskov via sms på 6075 2620 eller e-post formand@agamerz.dk eller direkte på begivenheden på Facebook.

Nyheder:
14-04-19 A’GZ Eagles til DGI Landsmesterkab
Efter to vundne kampe tidligere i dag sikrede Fortnite-holdet A’GZ Eagles en 8. plads og kvalifikation til landsmesterskabet.

08-04-19 Social Gamer Union med i A’GamerZ
A’GamerZ er blevet flere medlemmer, da otte medlemmer af Social Gamer Union meldt sig ind i forbindelse med nedlukning af foreningen.

14-03-19 Medlem af Esport Danmark
A’GamerZ er blevet medlem af den nationale esportorganisation Esport Danmark for at få indflydelse.

02-02-19 Socialt initiativ med BærBaren
Tirsdag 5. februar åbner BærBaren på Roskilde Kro med inspirationsforedrag omkring social brug af it i Albertslund.


Kalender:

16-18/8 '19 Flyttet#GG Festival 2019
Lanparty i Roskilde med youtubere for de yngste.

18/8 '19 Sæsonstart 2019/2018
Opstart med orientering, gaming og esport

11-13/10 '19 NPF 19 i Fredericia
Danmarks største lanparty starter efterårsferien. Ikke for de yngste. Vores første tur.

16-19/10 '19 HLParty #31 i Hillerød
Et af de hyggeligste lanparties på Sjælland. Vi tager afsted for 5. gang.

26/10 '19 DGI MoV Esportstævne
Planlægningen af det første stævne for esports­foreninger på Sjælland er startet. Så glæd dig.

14-15/2 '20 AlbertsLAN 2020
Vi er så små begyndt at planlægge næste AlbertsLAN - vil du være med til planlægningen?